منوی دسترسی

"آیو"و تلوزیون های هوشمند سامسونگ

"آیو"و تلوزیون های هوشمند سامسونگ

خانواده بزرگ سامسونگ :

خریدران محترم می توانند از 27 بهمن ماه با خرید و نصب تلویزیون های هوشمند سامسونگ، بسته به مدل انتخابی از شش ماه اشتراک رایگان طلایی و نقره ای بهرمند شوند.

سرویس آیو یک سرویس جدید و بی نظیر است که روی تمامی تلویزیون های هوشمند سامسونگ فعال شده است. با استفاده از سرویس آیو شما می توانید برنامه های تلویزیونی را در هر ساعتی که مایل هستید تماشا کنید. همچنین به همه برنامه های شبکه های سیما تا 7 روز بعد از پخش دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این " آیو" تلویزیون شما را تبدیل به یک گنجینه ای از فیلم ها و سریال های بروز داخلی و خارجی خواهد کرد. در این سرویس حتی سریالهای قدیمی هم قابل دسترس است و می توانید از این آرشیو ارزشمند لذت ببرید.جهت دسترسی به سرویس تلویریون اینترنتی آیو کافیست پس از اتصال تلویزیون خود به اینترنت،آیو را از روی Smart Hub فعال نمایید و یا در هنگام نصب از نماینده نصب درخواست فعالسازی آیو را بنمایید.مامی کاربران اینترنت پرسرعت با استفاده از سرویس "آیو" این شرکت، امکان بهره ­برداری از خدمات تلویزیون مبتنی بر پروتکل اینترنتی را در سراسر نقاط ایران خواهند داشت.کیوان جامه ­بزرگ، مدیرعامل شرکت باران ­تلکام در نشست مطبوعاتی امروز ضمن اعلام این خبر گفت: باران­ تلکام با حمایت سازمان صدا و سیما، از ابتدای سال جاری توانست فعالیت خود را آغاز کند و جزو یکی از پنج شرکت دریافت ­کننده مجوز IPTV/OTT باشد.او افزود: باران ­تلکام پس از تلاشی پنج­ ماهه از امروز اقدام به عرضه عمومی خدمات تلویزیون مبتنی بر پروتکل اینترنتی می­ کند و سرویس خود موسوم به "آیو" را در اختیار تمامی هموطنان قرار می ­دهد، اما لازمه دریافت خدمات تلویزیون مبتنی بر پروتکل اینترنتی، داشتن اینترنت پرسرعت 512 مگابیت برثانیه است.

به گفته وی، مردم با ثبت ­نام از طریق وب­ سایت aionet.ir می ­توانند صاحب حساب کاربری شوند و برای دریافت ستاپ ­باکس آیو (آیوباکس) اقدام کنند. امکان دریافت برنامک آیو نیز برای دارندگان سیستم­ عامل اندروید روی کافه ­بازار و گوگل­ پلی وجود دارد، اما دارندگان آیفون می ­توانند تا چند روز دیگر برای دانلود این برنامک اقدام کنند. کاربران ویندوزفون نیز می­ توانند حداکثر تا پايان سال از خدمات آیو بهره ببرند. دارندگان تلویزیون­ های هوشمند سامسونگ نیز بدون نیاز به دریافت گیرنده دیجیتال آیو، امکان استفاده از خدمات تلویزیون اینترنتی را خواهند داشت

WWW.SELL.IR

منبع: سام سرویس

نظرات

Captcha